demi sebuah persahabatan.... naruto

demi sebuah persahabatan.... naruto

Monday, November 1, 2010

salam pagi isnin 01 nov 2010...

uhh'... ermmmm.... aku ngantuk diawal pagi ni... kenapa?? tentu nya aku dr kg.... hari ni aku awal.... kol 0730 dh sampai opis.. hehe.. awal bgun... lgpun aku dh siap2 iron baju smalam... drive pun rs mcm elok je lancar.... aku bf kuih je pagi ni... bc blog... update mende2 yg aku fikir nak beli... 
1- kasut
2- baju
3- slua jean
4- perfume
5- door protector ( protec keeerrr????)
6- lining hitam
7- pasang sticker fiber
8- set bowling.....
aku skg ni mcm dh jatuh chinta la kat boling... wlaupun xtau men.... ermmm..... bukan apa.... aku baru sedar yang aku ni xde hobby.... (hobby tu apa??)berbalik pada budget aku yg ciput ni..... mcm mana aku nak wat ea??? plukah aku kua kan wit saving aku yg dh terciput tue???  aku nak wat part-time laa.....alamak aku tiba2 rasa macam nak pitam tido laa... hep..hep....





No comments:

Post a Comment