demi sebuah persahabatan.... naruto

demi sebuah persahabatan.... naruto

Monday, March 7, 2011

slamat pagi.... hukhukhuk...(batukss....)

Monday Blues.... pagi ni gerak dr kg.... ermm... ngantuk gak bawak kete.....
satu je yg aku prasan, kalu ngantuk, kene bawak laju2.... sib baek mak ada tapau air nes... hehehe....
weken mcm biasa.... aku lepak je kat umah badan xsihat... g klinik ambek ubat.... so aku sentiasa la high jee... mungkinkah kerana aku sudah masuk 3series yg wat aku capek?? xmungkin!!! ni mesti habuk masa aku g check barang kat kembangan nih?? (salahkan stor la plak......) rasa seksa bila dlm tren td batuk byk2.... mcm kronik plak... malam minggu seperti biasa... famili balik n chit chat.. makan2... haha... aqeef dh pandai merangkak... huhu.... xsabar nak tgok die berjalan..... boleh le kidnap die....

No comments:

Post a Comment