demi sebuah persahabatan.... naruto

demi sebuah persahabatan.... naruto

Friday, August 13, 2010

Ramadhan....

hehe... ari ni bru 3 hr puasa... ermmm... ok la... cm ngantuk jee... diri dlm tren pun leh terlelap.. huss...

11/08/2010 -Rabu
1st day pose.. sahur makan nasik + ayam goreng... xtido pun pas sahur... smagat puasa la katakan....
sampai opis mata trus ngantuk.... tp sbb kan ari ni nak 1/2d tpaksa la tahan mata dr tutup...
12.30 trus balik ambek kete then drive balik kg....
ermm... ms drive leh terlelap plak.... kete blakang hon... pergh.. tepanjat aku.. hilang ngantuk trus... ermm sampai kg cite ngan mak, pe lagi trus kene bebel...
ari ni mak wat nasik lemak... along bwk mee sup, angah bawak sup tulang + kuih ... aley bli kuih-muih... efa(bakal adik ipau..) wat ciken chop.. hehee.. respect la kat die... risau gak pe la nasib aboi pas kawen... kompem b+ mok2.. hehe..
tp biasa la aku hya reti makan satu je menu dlm satu2 masa... aku makan nasik lemak + ayam goreng... air teh ais .. hehee...
apa sebab aku sanggup balik kg tuk berbuka??? hehee.... entah la.. tapi yg best aku excited tgok anak2 sedara berbuka... mcm2 perangai.... hehe... pas isyak aku balik KL semula.... masalah yg nyata... mmg malas cz dh ngantuk blasah nasik lemak tuu.... hehe... tp kerana kerja aku kene balik gak....




No comments:

Post a Comment