demi sebuah persahabatan.... naruto

demi sebuah persahabatan.... naruto

Friday, August 6, 2010

salam hijau..

kenapa hijau?? entah... tp td aku bc artikel pasal jd la pguna hijau...

"KERETA hibrid dicipta bagi mengurangkan kadar pengeluaran asap ke tahap paling minimum."
huhu.. bape inggit laga rege kete tu eak?? (huhu... kalu mampu aku nak bli 1. 8 lagi bungkus...)

kdg2 aku heran gak... kempen tu bagus..... tp xsesuai la... bape org la sgt mampu bli.... stakat keje makan gaji mcm aku ni jgn harap la.... cukup bulan habis jee... kdg2 xsampai cukup bulan pun....
tp bak kata kawan aku, wit mmg xpenah cukup...(betul3x)... hehe....

*(copy paste)
Jadi apakah peranan kita? Kita tidak perlu menjadi seperti Al-Gore atau membeli Toyota Prius jika tidak mampu. Kita boleh bermula dengan tidak membuang puntung rokok, plastik sampah atau sisa makanan dari dalam kereta. Ada banyak contoh pesimis yang mana selalunya orang berkata bahawa dunia tidak akan berubah hanya dengan tindakan satu atau dua orang. Seperti yang saya utarakan tadi, kita perlu ada kesedaran. Sebab jika kita tidak bermula, sampai bila-bila pun dunia akan terus tercemar.....

so pe plu kita wat???

No comments:

Post a Comment